Skip to main content

Cheer Up..

10 mac 2011

It's miserable to live ur life without anybody besides ur world...
Kesah apa aku.. yang penting kita kena enjoy dengan hidup kita. Biarlah dia org nak kata apa, kita buat tak kesah jer.. SO WHAT!! it's my life...
Aku bukan nak kata apa lew.. tapi mulut org kta x boleh nk tutup so just biarkannya...
Aku tahu lew aku tak sehebat mana pon.. tapi tak payah lew sampai nak benci dan berdendam dengan aku... Sesungguhnya aku dah bosan dengan semua nie...

*************************************
11 mac 2011

Result SPM keluaq minggu depan... Nervous nyer aku, takut tak sehebat yang aku bayangkan selama ini... But apa pun i've try my best cuma tawakal jer lew yang tinggal....
Buat semua SPM leaver at GSC... I wish u all The Best Of Luck 4 ur result...
All 5A2 student at SXI, Penang, Jumpa kamu semua di skolah masa nak ambik result nanti K....
How i'm gonna 2 face all my teacher's if i fall?? soalan yang tiap2 arie timbul d fikaran aku... i HOPEE all my teacher is fine with my result.
Oh shit... I forgot to apply my KPLSM... nEED 2 go now...

*************************************

13 mac 2011

rASA macam baru semalam aku mintak keja kat GSC.. tiba2 dah kenA BUANG... aRRRRH!!! nak cari kerja apa pulak lepas nie??? Mampos nak jawab kat parents aku tentang hal nie....
GSC is the best xprience i ever had.... This is call a miserable life....
Although i realise that we learn from mistakes but it's hard 4 me to accept this things just like that... lepas nie dah payah nak cakap PAT cards 100 kali sehari dah... hehehe...

*************************************

14 mac 2011

Syok nyer arie nie dapat hang out with my freinds....
kArAOKE all day long is fun DOH!!
MAMPOS pie lew kat masalah yang tengah melanda dalam hidup aku..... aku dah x nak pkiaq lagi.... Lagi kita fikirkannya lagi berat kepala nie...
It's feel so weird 2 go out and have fun cause usually i kena pergi kerja....
My life is empty now... but just ignore it... "whatever" u just need 2 liv ur life...
hope 2morrow will better than 2day!!!
chill up dear!!! ~CHOU~

Comments

Popular posts from this blog

Video oh Video

Salam... Myzall nak share some video dkt sini... Funny... got it from my BEL 260 Letc... Angry birds.. Video yg myzall buat utk bufday kwan myzall.... namanya athirah liyana... Thanx for watching...

Video oh Video 2

Salam... Myzall nk share some of my fav Kpop MV.. This is the latest tau!! Enjoy!! Shinee FT Island Big Bang The latest MV n' i luv KPOP SO MUCH!! k... bye...

Inspirasi

Salam untuk semua... Post kali ni is all about inspiration... Nak tahu x apa inspirasi si Myzall niii... Ha.... Inspirasi myzall adalah.... Telur.....???? hahaha... x lah... of course lah My Lecturer cause itulah impian dan cita2 myzall since menjejakkan kaki di MENARA GADING... (banyaknya gading dia) hehehe.... Lecturer myzall sungguh berdedikasi n memberikan inspirasi Teknik mengajarnya yang memerah otak student mmg best... Apapon Lecturer myzall is DA BEST!! So apa korang punya inspirasi?? Hidup orang yang x berinspirasi umpama "Menuang air ke daun yang keruh" x dak harapan n x dak pembakar semangat.. Apapon... pastikan korang mempunyai inspirasi yang DA BOOM punya... hahahahah Sampai bertemu lagi... K.... Bye...